Prima Moda: wzrost przychodów w III kwartale 2012

Salon Prima Moda w CH Promenada

Salon Prima Moda w CH Promenada

Prima Moda SA w trzecim kwartale 2012 roku osiągnęła przychody na poziomie ok. 15 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. Zysk brutto ze sprzedaży spadł o 10 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2011 i wyniósł prawie 6 mln zł.

Marża brutto ze sprzedaży wyniosła 42,72 proc. i była niższa niż przed rokiem. Koszty sprzedaży w tym okresie były wyższe o 22 proc. Spółka Prima Moda  w trzecim okresie odnotowała stratę netto na poziomie 1,8 mln zł wobec straty wynoszącej 1,4 mln zł w trzecim kwartale 2011 roku.

Zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju, w trzecim kwartale spółka otworzyła jeden salon firmowy, w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Salon został zaprojektowany i zrealizowany w nowej aranżacji, z jasnym, przestronnym wnętrzem, zmienionymi meblami i oświetleniem. Spółka planuje kolejny taki sklep otworzyć w Poznaniu.

Obecnie Prima Moda posiada 45 salonów, z których tylko jeden jest zlokalizowany poza galerią handlową. W 2011 roku spółka otworzyła 7 salonów własnych. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi 100 mkw.  Dla swoich sklepów w centrach handlowych preferuje lokalizacje na parterze, w towarzystwie znanych brandów modowych.

Prima Moda SA działa na rynku obuwniczym od początku lat 90 tych. Sklepy Prima Moda oferują obuwie damskie, męskie, torebki, środki konserwacji do obuwia, galanterię skórzaną.

 

Reklama

Galeria Jurajska