Salon Tup Tup w Ptak Outlet

Hurtimex SA, właściciel salonów Tup Tup w trzecim kwartale 2012 roku osiągnął przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 2,7 mln zł, w tym z podstawowej działalności spółki, czyli ze sprzedaży odzieży dziecięcej, ok 2,3 mln zł.

Sprzedaż odzieży była o 28,3 proc. wyższa niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego.

Na koniec września 2012 spółka posiadała 24 sklepy franczyzowe, podczas gdy na koniec września roku ubiegłego było ich 17. Tak wysoki wzrost sprzedaży oraz uruchomienie nowych sklepów były możliwe do osiągnięcia głównie dzięki kontynuacji współpracy z partnerem branżowym, którym dla spółki jest niemiecka firma Kanz Financial Holding.

Obecnie zarząd spółki prowadzi rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, a trwające negocjacje mają doprowadzić w niedługim czasie do otwarcia nowych salonów Tup Tup, w takich lokalizacjach jak m.in. Inowrocław, Środa Wielkopolska.

Hurtimex SA od ponad 20 lat zajmuje się odzieżą dziecięcą. W swoich sklepach oferuje grupę marek dziecięcych Tup Tup, Kanz, Pampolina, Doell. Jej salony działają m.in. w CH Planeta w Sandomierzu, CH Port Łódź, Ptak Outlet, czy w Galerii Konstantynów. Średnia powierzchnia salonów to od 60 do 80 mkw. Firma sprzedaje również produkty w sklepie internetowym. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 28. własnych i franczyzowych salonów Tup Tup.