Delikatesy Alma

Firma Alma Market, właściciel delikatesów Alma oraz sieci Krakowski Kredens w okresie trzech kwartałów 2012 roku osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 99 mln zł, czyli 9,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Przyjęte przez spółkę Alma Market SA plany inwestycyjne na 2012 rok zakładały otwarcie czterech nowych obiektów handlowych. Dotychczas otwarte zostały dwa lokale handlowe Delikatesy Alma zlokalizowane w Gdyni i Krakowie. Uruchomienie dwóch kolejnych lokalizacji przewidzianych w budżecie inwestycyjnym na rok bieżący, z uwagi na przesunięcie terminów przekazania tych lokali do adaptacji przez inwestorów, ulegnie przesunięciu na I półrocze roku 2013.

Z uwagi na ciągle istniejący potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanał sprzedaży internetowej oraz stosunkowo niewielkie nakłady inwestycyjne, jakich wymaga rozwój sieci e-delikatesów prowadzony w oparciu o istniejącą bazę obiektów handlowych, Alma Market SA zakłada dalszy rozwój tego kanału dystrybucji- podkreśla spółka w komunikacie. 

W III kwartale 2012 roku uruchomione zostały kolejne lokalizacje sprzedaży internetowej w Rybniku i Opolu. Obecnie Alma Market SA prowadzi sprzedaż za pośrednictwem kanału internetowego w Krakowie, Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Bydgoszczy, Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie i okolicach tych miast, oraz na Podhalu i Śląsku.