KappAhl: wzrost sprzedaży sieci sklepów w 2012 roku

Salon KappAhl

Salon KappAhl

– Kolejnych otwarć należy spodziewać się na wiosnę przyszłego roku, ale dokładną ich ilość oraz terminy będziemy w stanie podać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od wynajmujących – deklaruje Dariusz Zająkała, prezes zarządu KappAhl Polska sp. z o.o.

-Do tego czasu powinny się również wyjaśnić terminy ewentualnych otwarć w istniejących centrach handlowych – podkreśla Dariusz Zająkała.

Salony KappAhl w Polsce zlokalizowane są w centrach handlowych większości dużych i średnich miast. Spółka otwiera sklepy o powierzchni minimum 700 mkw. W 2011 roku uruchomiono dziewięć nowych placówek sieci. KappAhl zamierza rozwijać sprzedaż poprzez sklep internetowy. Obecnie taka forma sprzedaży jest testowana na rynku szwedzkim.

Szwedzka firma KappAhl poinformowała, że sprzedaż jej sklepów w okresie wrzesień-październik 2012 roku wzrosła o 5 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku 2011. Marża brutto w salonach KappAhl wzrosła o 3 proc.

KappAhl to szwedzka firma odzieżowa z około 390 sklepami i 4,5 tys. pracownikami w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Czechach. KappAhl sprzedaje niedrogą modę dla różnych klientów – kobiet, mężczyzn i dzieci. Wszystkie ubrania są projektowane przez projektantów KappAhl. Spółka jest notowany na Nasdaq OMX Stockholm.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska