Andrzej Osika, MIG: będziemy inwestować w Sizeer Premium

Andrzej Osika

Andrzej Osika

– W 2012 roku udało nam się otworzyć cztery sklepy w koncepcji Sizeer Premium, trzy istniejące przeszły rebranding– powiedział redakcji Retailnet.pl Andrzej Osika, członek zarządu Marketing Investment Group.

-W 2013 roku chcemy kontynuować dobrą passę. Zdajemy sobie sprawę, że inwestycje w Sizeer Premium, choć bardzo kosztowne dla naszej spółki są bardzo ważne przede wszystkim ze względów wizerunkowych- podkreśla Andrzej Osika.

Sieć salonów Sizeer to obecnie około 60 placówek zlokalizowanych w całej Polsce, w których można korzystać z pomocy doradców, dokonywać reklamacji lub wymiany produktów na inny, korzystać z akcji promocyjnych, decydować się na zakup i otrzymać przesyłkę pod adres zamieszkania dzięki nowoczesnej platformie informatyczno-logistycznej.

– Klienci coraz chętniej zaglądają właśnie do salonów Sizeer, by nabyć markowe produkty, porozmawiać z naszymi doradcami. Multibrandowość przejawiająca się optymalnym doborem zarówno w zakresie marek jak i poszczególnych linii produktowych, dostosowanie do sezonu oraz dbałość o szczegóły w wyglądzie salonów to nasze przewagi, którymi się chwalimy i nad którymi cały czas pracujemy. Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy klienta, między innymi dlatego regularnie wprowadzamy szereg udogodnień – dodaje Osika.

Salony Sizeer Premium wyróżnia rozbudowana oferta produktowa, ale także aranżacja witryn oraz przestrzeni instore, o których wygląd dbają specjaliści ds. VM. Gra świateł – wyróżniająca produkty – ikony, mozaikowy sposób prezentacji kolekcji na ścianach, biel, czerń, pomarańcz – wszystko to sprawia, że salony Sizeer są nowoczesne i przyjemne dla klientów – podsumowuje Osika.

Reklama

Galeria Jurajska