Marta Cegielnik
Marta Cegielnik, Colliers

– Niewątpliwie rynek zweryfikował już potrzebę powstawania centrów wyprzedażowych. Tego typu obiekty nadal będą budowane– ocenia Marta Cegielnik z działu powierzchni handlowych Colliers International.

– Zgodnie z planami deweloperów na początku 2013 roku zostanie ukończone kolejne centrum wyprzedażowe w Warszawie – Factory Annopol – o powierzchni ok. 19,7 mkw. Również przedstawiciele spółki Centrum Targowe Ptak informują o planowanych inwestycjach outletowych w ciągu najbliższych dwóch lat- przypomina  Marta Cegielnik.

– Rynek w Polsce dojrzewa, a to sprawia, że pojawia się coraz więcej regionów, które potrzebują tego typu kanałów dystrybucji. Dogodna lokalizacja do powstania centrum outletowego to nie tylko taka, w której brakuje podobnych obiektów, ale również posiadająca odpowiednio dużą bazę sklepów stacjonarnych kumulujących na danym obszarze taką ilość artykułów, która pozwoli na zatowarowanie kolejnego sklepu w centrum wyprzedażowym – dodaje Marta Cegielnik.

Colliers doradza najemcom powierzchni komercyjnych, właścicielom nieruchomości oraz inwestorom. Zajmuje się m.in. pośrednictwem w zakresie wynajmu, sprzedaży i zarządzania nieruchomościami handlowymi, nadzorem budowlanym, wyceną oraz badaniami rynku.