Do końca 2012 roku Douglas Polska planuje otwarcie jeszcze dwóch sklepów. W listopadzie spółka otworzyła szóstą perfumerię i jej sieć sprzedaży jest największą na tym rynku w kraju. Sklepy kosmetyczne Douglas obecne są w 54 polskich miastach.

Douglas Polska wynajmuje blisko 28 tys. mkw. powierzchni, otwierane są głównie w centrach handlowych. Firma co roku otwiera kilka nowych sklepów, a jej przedstawiciele deklarują, że takie tempo rozwoju w Polsce zamierzają utrzymywać także w kolejnych latach.

Najnowsza, 103. perfumeria tej sieci, otwarta w listopadzie 2012 w Galerii Rzeszów mierzy 240 mkw.. Flagowym sklepem firmy jest Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – największa perfumeria w Polsce o powierzchni 1200 mkw.

W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford).

Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej.

Douglas, który na świecie ma ponad 1200 sklepów, obecny jest w naszym kraju od 11 lat. W Polsce ma pozycję lidera z udziałem w rynku perfumerii na poziomie ponad 50 procent.