Visualisation of Dom Mody Klif

Kończą się prace przy  modernizacji fasady oraz wnętrza Domu Mody Klif. W ich wyniku zmieni się zarówno charakter jak i nazwa obiektu. Wraz ze zmianami wizerunkowymi właściciel Dom Mody Klif we współpracy z zarządcą, wprowadził nowy język komunikacji i identyfikacji graficznej.

Klif to obiekt handlowy kierując swoją ofertę do odbiorców z segmentu Premium oraz Super Premium.  W latach dziewięćdziesiątych Klif, odpowiadając na potrzeby rynku, w gronie swych najemców posiadał duże, międzynarodowe marki. Kiedy w Warszawie zaczęły pojawiać się kolejne obiekty handlowe, Klif postawił na wierność swojej niszy – obserwował zmieniające się potrzeby i preferencje oraz coraz wyraźniejszą segmentację rynku.

Klif jako jeden z pierwszych zauważył dynamicznie kształtujący się segment Premium i Super Premium – osób o wyższej zasobności portfela, poszukujących unikatowej oferty handlowej. Dzięki temu od początku istnienia budował silną bazę lojalnych klientów, którzy chcieli się wyróżniać. W ofercie Domu Mody pojawiało się coraz więcej butików i sklepów z wyselekcjonowanym asortymentem. Dzisiaj w Klifie swoje sklepy ma wiele unikalnych brandów, takich jak: Tru Trussardi, Max Mara, Marella, Penny Black, Furla, Veroni – Elisabetta Franchi, Emanuel Berg, Marina Rinaldi, Stefanel. Swoje pierwsze sklepy otworzyły w Klifie: S’Portofino, Baldinini, Pollini, Paul&Shark czy Gant.

W ten sposób Klif podkreśla swoją indywidualną pozycję na rynku oraz unikatową ofertę najemców z segmentu premium. Oficjalne otwarcie odnowionego obiektu zaplanowano na początek grudnia 2012 roku.

Wybudowany w 1999 roku Klif był jednym z pierwszych obiektów handlowo-usługowych w Warszawie. Obiekt dysponuje o powierzchnią 18 tys. mkw.dopasowywał się do potrzeb oraz zmieniających się gustów klienta. W ten sposób wypracował swoją indywidualną pozycję na handlowej mapie Warszawy.