– W naszej strategii ekspansji przykładamy dużą wagę nie tylko do samej lokalizacji centrum, ale również ekspozycji marki Douglas w jego obrębie. Chcemy być możliwie najbliżej klienta – w dobrych punktach najlepszych centrów handlowych. Chcemy też by wystrój i oferta naszych sklepów odpowiadały gustom coraz bardziej wymagających Polaków. Służy temu również proces unowocześniania wnętrz naszych sklepów – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Firma Douglas w 2012 roku skupia się nie tylko na ekspansji w polskich centrach handlowych, ale także inwestuje w remodeling i unowocześnienie istniejących salonów. W ostatnim czasie po remoncie  otwarto Douglas w Galerii Łódzkiej. Przemianę przeszły też perfumerie w Rzeszowie i Bielsku Białej.

Sklepy Douglas po remodelingu wyróżniają się nową kolorystyką opierającą się na klasycznej bieli i antracycie. Zmiana wizualizacji i podświetlenia w technologii LED wspiera lepszą ekspozycję kosmetyków i ułatwia klientom poruszanie się po salonie. Dokładnie taki charakter ma też otwarta ponownie perfumeria w Galerii Łódzkiej. Ma ona blisko 450 mkw. i jest jednym z największych sklepów Douglas w Polsce i drugim po House of Beauty w warszawskiej Arkadii. Do nowości należy też gabinet spa i stanowisko do manicure, a także nowe marki, które za chwilę otworzą tam swoje stoiska – m.in. La Mer i Bobbi Brown.

Douglas Polska posiada 103 sklepy w 54 miastach. Wynajmuje blisko 28 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. Szczególne miejsce w portfelu sklepów zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii,  największa perfumeria w Polsce o powierzchni 1200 mkw. Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej.