ACE1: komercjalizacja Galerii Solnej sięga 80 proc.

Wizualizacja Galerii Solnej

Wizualizacja Galerii Solnej ACE1

W Galerii Solnej w Inowrocławiu zostanie otwarty salon  sieci obuwniczej Deichmann. Spółka ACE 1 podpisała umowę najmu na 445 mkw. powierzchni. Po podpisaniu w zeszłym tygodniu umów najmu z markami Empik i Smyk, a w tym – z siecią Deichmann, komercjalizacja Galerii Solnej jest na końcowym etapie- podkreśla inwestor.

Poziom komercjalizacji Galerii Solnej sięga niemalże 80 procent. Galeria posiadać będzie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej i blisko 100 lokali handlowo-usługowych. Inwestor podpisał już umowy najmu m. in. z takimi najemcami jak: H&M, Cropp, House, Mohito, New Yorker, Reserved, supermarketem drogeryjnym Rossmann, hipermarketem Tesco oraz elektromarketem Avans.

– Nasze sklepy znajdują się w możliwie najlepszych lokalizacjach – mówi Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann Obuwie sp. z o.o. – Każda nasza inwestycja jest poprzedzona dogłębną analizą rynku i badaniem potencjału miejsca. Wierzymy, że Galeria Solna w Inowrocławiu stanowić będzie doskonałe miejsce do robienia zakupów, dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy na wynajem powierzchni w tymże centrum.

– Salon Deichmann doskonale uzupełni ofertę Galerii Solnej – mówi Dariusz Wolanin, dyrektor ds. komercjalizacji w firmie Acteeum Central Europe. – Naszym celem jest stworzenie dla mieszkańców Inowrocławia i okolic kompleksowej oferty. Z przeprowadzonych na zlecenie inwestora badań wynika, że prawie 85 proc. ankietowanych inowrocławian widzi potrzebę powstania centrum handlowego w mieście, a prawie 90 proc. z nich deklaruje chęć korzystania z oferty takiego obiektu. Te statystyki dowodzą słuszności decyzji o budowie nowoczesnej galerii handlowej w Inowrocławiu, a podpisane ostatnio umowy ją potwierdzają.

Deichmann pod koniec 2011 roku posiadał ponad 3 tys. sklepów w 22 krajach m.in. we Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Turcji. W ofercie sieci znajduje się obuwie takich marek jak: 5th Avenue, Am Schoes, Adidas, Nike, Puma, Reebok, Fila, Galus czy Victory.

Galeria Solna powstanie w najbardziej zurbanizowanej części Inowrocławia i będzie pierwszym wielkopowierzchniowym obiektem handlowym w mieście. Całkowita powierzchnia najmu galerii wyniesie ponad 30 tys. mkw. Głównym operatorem spożywczym obiektu będzie hipermarket Tesco, który zajmie około 6 tys. mkw. W ofercie centrum znajdzie się ponad 100 sklepów i punktów usługowych oraz market budowlany Nomi, o powierzchni 7 tys. mkw. Doskonałą dostępność do centrum zapewni nowo budowana dwupasmowa ulica Wojska Polskiego. Klienci Galerii Solnej będą mieli do dyspozycji 1000 miejsc parkingowych.

Acteeum Central Europe sp. z o.o. należy do Acteeum Group – firmy działającej w branży deweloperskiej i na rynku zarządzania nieruchomościami. Zainteresowanie Acteeum skupia się na miastach średniej wielkości pod kątem budowy tradycyjnych galerii handlowych a także retail parków. W Polsce aktualnie spółka prowadzi rozbudowę dwóch centrów handlowych należących do CBRE Global Investors: Sarni Stok w Bielsku-Białej oraz Ogrody w Elblągu, gdzie odpowiada także za komercjalizację, jak również negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych.

Spółka Libra Project powstała na początku 2008 r. Firma działa jako agent przy najmie obiektów handlowych oraz jest firmą deweloperską specjalizującą się w kompleksowej realizacji wielofunkcyjnych inwestycji, głównie obiektów handlowo-rozrywkowych. Zakres kompetencji spółki obejmuje szeroki wachlarz działań, począwszy od wyboru najkorzystniejszej lokalizacji, przygotowania procesu inwestorskiego, opracowania koncepcji i wyceny inwestycji, projektowania, po budowę obiektu i jego komercjalizację. W kręgu zainteresowań firmy Libra Project są przede wszystkim miasta średniej wielkości. Większościowym udziałowcem firmy jest Dariusz Miłek – prezes spółki NG2 SA, właściel sieci handlowej CCC – lidera na polskim rynku obuwia.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016