Neinver: nowa marka w Galerii Malta

Galeria Malta

Galeria Malta

W otwartym w poznańskiej Galerii Malta pop-up shopie WW Kids można nabyć dziecięce ubrania z kolekcji Czesiociuch, przygotowane przez artystę Czesława Mozila i projektantkę Dorotę Zielińską. Sklep WW Kids zajmuje 60 mkw. na parterze Galerii Malta. Sklep WW Kids proponuje także odzież dziecięcą innych marek oraz produkty z logo La Millou. Wśród propozycji polskiej marki znajdują się autorskie kocyki zaprojektowane przez Annę Muchę. WW Kids jest brandem należącym do firmy NewU.

– WW Kids jest sklepem szczególnym wśród najemców Galerii Malta. Nie tylko oferuje wyjątkowe towary sygnowane nazwiskami znanych osób, takich jak Czesław Mozil czy Anna Mucha. Jest też, obok salonu NewU oraz Floran Design, trzecim sklepem typu pop-up, czyli najemcą krótkoterminowym korzystającym z zasobów lokalowych Galerii. Pop-up shopy uatrakcyjniają ofertę handlową centrum, mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

W ofercie Czesiociucha znajduje się uniwersalna kolekcja unisex odbiegająca od stereotypowych wyobrażeń o odzieży dziecięcej. Marka -jak podkreślono w komunikacie- promuje ideę otwartego umysłu, tolerancji oraz prawa do swobodnego wyrażania siebie. Sklep zostanie uruchomiony 25 listopada 2012.

Galeria Malta to kluczowy projekt zrealizowany na polskim rynku przez firmę Neinver, hiszpańskiego inwestora, dewelopera i zarządcę nieruchomości w Europie. Trzykondygnacyjny kompleks o całkowitej powierzchni 162 tys. mkw. oferuje 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe  Multikino, kawiarnie i restauracje. Galeria mieści się przy skrzyżowaniu ulic Abpa A. Baraniaka i Katowickiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty.

 

Reklama

Galeria Jurajska