Elbfonds: przygotowania do otwarcia marcredo center Ciechanów

Wizualizacja marcredo Center Ciechanóww

Wizualizacja marcredo Center Ciechanóww, elbfonds Development

– Bardzo się cieszymy, że już za nieco ponad tydzień, 30 listopada  uroczyście przetniemy wstęgę, żeby marcredo center Ciechanów mogło powitać pierwszych klientów. W ofercie centrum klienci znajdą marki, które dotychczas były nieobecne na rynku ciechanowskim – powiedział Stephan Groht, członek zarządu elbfonds Development.

Centrum handlowe marcredo Center Ciechanów o powierzchni handlowej około 15,5 tys. mkw. zlokalizowane jest w Ciechanowie przy ulicy Pułtuskiej.

Na terenie marcredo Center w Ciechanowie znajdą się sklepy Bricomarche, Intermarche, RTV EURO AGD, Jysk, Hebe, New Yorker, Martes Sport, City Sport, CCC oraz marki grupy LPP – Reserved, Cropp, House i Mohito, a także, sala zabaw dla dzieci Best 4 You Kids, sklep z asortymentem dla dzieci – Tomcio Paluch, kawiarnia i lodziarnia pod szyldem GELATOmania, Cukiernia Staropolska, Apteka Przyjazna oraz Kwiaciarnia Zieleniak, salonik prasowy Top – Press, Manso, Play, Filemona, ANMARK i Bankomat Euronet.

Inwestorem obiektu jest Grupa elbfonds z Niemiec wraz z Vertano Real Estate. Generalnym wykonawcą jest firma Strabag. Inwestycję finansuje BRE Bank Hipoteczny.

Nazwa marcredo Center oznacza nowoczesne nieruchomości handlowe cieszące się popularnością na arenie krajowej i międzynarodowej. Centra marcredo dzięki swojej strukturze najemców zaspokajają codzienne potrzeby klientów. Dla wszystkich centrów marcredo obowiązują takie same wymagania: dobra lokalizacja, solidna konstrukcja, duża liczba miejsc parkingowych oraz wysoka rozpoznawalność.

elbfonds Development sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest spółką deweloperską, obsługującą i wspierającą wszystkie, realizowane przez spółki Grupy elbfonds, przedsięwzięcia inwestycyjne w sektorze nieruchomości komercyjnych. Elbfonds Development w ciągu najbliższych czterech lat planuje zainwestować w Polsce pół miliarda euro. W ramach tej inwestycji powstać ma do 40 obiektów handlowych w mniejszych miastach.

Reklama

Galeria Jurajska