Artur Garnczarek, Sephora: nawet 7 nowych perfumerii w 2013 roku

sephora_a_garnczarek

– Rok 2012 jest dla nas wyjątkowo udany. Otworzyliśmy cztery nowe perfumerie i planujemy kolejne otwarcie – podkreśla w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

Firma zapowiada, że w 2013 roku będzie pracować nad kilkoma projektami o strategicznym znaczeniu dla firmy. Jednym z nich jest uruchomienie sklepu internetowego, który ma ruszyć za kilka miesięcy.

– Strategia rozwoju Sephora zakłada otwieranie kolejnych perfumerii. W 2013 r. planujemy powiększyć naszą sieć o 5-7 nowych perfumerii. W ciągu kolejnych trzech lat otworzymy kilkanaście nowych salonów. Planując otwarcia nowych perfumerii bierzemy pod uwagę przede wszystkim ich potencjał, aby mogły one osiągać wysoką rentowności. Dlatego wybieramy najlepsze obiekty handlowe i prestiżowe lokalizacje – dodaje Artur Garnczarek.

W tej chwili sieć Sephora w Polsce liczy 92 salony, a do końca roku zostanie otwarta jeszcze jedna perfumeria. Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych. Firma powstała w 1970 roku we Francji. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016