KiK International: realizacja planów ekspansji na polskim rynku

Salon sieci s.Oliver

Salon sieci s.Oliver

KiK to niemiecka, szybko rozwijająca się sieć handlowa z segmentu detalicznej sprzedaży dyskontowej. Pierwszy sklep tej marki na  polskim rynku uruchomiono w marcu 2012 roku w Środzie Wielkopolskiej. Kolejne sklepy otwarto w Zabrzu i Tarnowskich Górach. Ostatnio sieć powiększyła się o kolejny lokal w Centrum Handlowym Fortuna w Częstochowie.

– Początki naszego pierwszego polskiego sklepu w Środzie Wielkopolskiej były bardzo udane. Osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki i przekonaliśmy już klientów ze Środy Wielkopolskiej, że moda i wyroby włókiennicze wcale nie muszą być drogie – mówi Steffen Rosenbauer, dyrektor zarządzający KiK Intenational.

Sieć KiK oferująca odzież dla każdej grupy wiekowej zamierza uruchomić w Polsce przed końcem 2012 r. od 15 do 20 sklepów. W kolejnych latach liczba placówek, zgodnie z zapowiedzią przedstawicieli sieci, ma wzrosnąć w całej Polsce do 100.

Założona w 1994 r. w Niemczech firma KiK Textilien und Non-Food GmbH jest obecnie właścicielem około 3,2 tys. oddziałów w ośmiu krajach europejskich. Ekspansję zagraniczną rozpoczęła w 1998 roku wejściem na rynek austriacki. W 2007 otworzyła swoje pierwsze oddziały w Czechach i Słowenii, a rok później na Węgrzech i Słowacji. W 2011 r. pierwsze sklepy pojawiły się także w Chorwacji.

Poza odzieżą, w sklepach KiK znaleźć można także upominki, zabawki, kosmetyki, akcesoria i tekstylia domowe.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska