BOIG: w Białymstoku powstanie centrum outletowe

Outlet Białystok

Outlet Białystok, BOIG

Wraz z końcem 2013 roku w Białymstoku powstanie centrum wyprzedażowe Outlet Białystok. Będą tam  oferowane  markowe produkty wysokiej jakości. Realizacją inwestycji tj. budową, komercjalizacją oraz zarządzaniem obiektem zajmie się firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych BOIG –The Blue Ocean Investment Group.

Outlet Białystok będzie pierwszym centrum wyprzedażowym zlokalizowanym w północno – wschodniej Polsce. Na powierzchni około 13 tys.  mkw. GLA znajdzie się ponad 80 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 500 samochodów. Propozycję handlową outletu stworzą znane z wysokiej jakości markowe sieci odzieżowe, sportowe i outdoorowe, a ofertę uzupełni hipermarket spożywczy, punkty usługowe i strefa food-court.

– Na podstawie naszych dotychczasowych doświadczeń zdobytych przy projektach outletowych – mówi Jan Wciślak, Leasing Manager, BOIG  –  możemy stwierdzić, że znane marki modowe doceniają centra wyprzedażowe m.in. za możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców dzięki temu, że obszar oddziaływania obiektów typu outlet jest dużo większy niż regularnych galerii handlowych.  Polska to wciąż duży rynek z niewykorzystanym potencjałem. Daleko nam jeszcze do krajów zachodniej Europy, gdzie część marek produkuje osobne kolekcje dedykowane wyłącznie rynkowi outletowemu.

Dzięki zlokalizowaniu obiektu w bliskim sąsiedztwie sześciu dużych osiedli mieszkaniowych strefa bezpośredniego zasięgu to około 300 tys. mieszkańców miasta, a w  zasięgu 90 min jazdy samochodem znajduje się 1,2 mln potencjalnych klientów. Dodatkowo, brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 200 km oraz bliskość sześciu przejść granicznych sprawia, że Outlet Białystok, jak zapowiada inwestor, stanie się jedną z najciekawszych  destynacji handlowych dla całego regionu, wliczając w to klientów z Białorusi, Litwy i Rosji, którzy już obecnie stanowią spory procent odwiedzających  białostockie galerie handlowe.

– Nasze blisko 10-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych oraz wieloletnia współpraca przy komercjalizacji takich centrów outletowych jak sieć Fashion House czy największego obiektu wyprzedażowego w Polsce – Ptak Outlet pokazuje, że  popularność centrów outletowych w naszym kraju stale rośnie -mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG  – Klienci na całym świecie coraz bardziej kochają dobre marki modowe, ale cenią także wyprzedaże i inne okazje zakupowe. Obserwując dojrzały rynek centrów outletowych za granicą można być pewnym, że w Polsce w najbliższych latach centra wyprzedażowe czeka dynamiczny rozwój.

Otwarcie obiektu zaplanowano  na listopad 2013 roku.

Reklama

Galeria Jurajska