MIG: rozwój sieci 50 style poprzez franczyzę

Salon sieci 50 Style, MIG

Salon sieci 50 Style, MIG

– 13 otwarć w 2012 i kolejnych kilkanaście w 2013 roku – tak dynamiczny rozwój konceptu 50 style świadczy o sukcesie oraz popularności marki zarówno wśród klientów docelowych jak i potencjalnych franczyzobiorców – podkreślał w rozmowie z Retailnet.pl Dariusz Borecki, kierownik Departamentu Sprzedaży Detalicznej w Grupie MIG.

–  Należy przy tym zauważyć, iż kluczową rolę w procesie nowych otwarć mają jednak nasi partnerzy biznesowi. Większość punktów detalicznych 50 style to sklepy franczyzowe- zaznacza Dariusz Borecki.

Działająca na polskim rynku od 20 lat Grupa MIG oferuje franczyzobiorcom wiedzę branżową, pomysł na rozwój ,dywersyfikację działalności oraz ciekawą formę współpracy- podkreślają przedstawiciele spółki.  Jednym z najważniejszych punktów proponowanej współpracy, jest pełny depozyt towarowy uwzględniający specyfikę i potencjał lokalnego rynku sprzedaży oraz możliwość rozwinięcia działalności.

Do obsługi projektu 50 Style MIG deleguje kadrę managerską zapewniając przy tym kompleksowe wsparcie w zakresie m.in.  wyboru lokalizacji i analizy opłacalności przedsięwzięcia, projektu aranżacji i wyposażenia sklepu czy też obsługi marketingowej (pakiet startowy, centralne przygotowanie materiałów wizerunkowych, planowanie i organizacja akcji promocyjnych, obsługa strony www).

-Warunkiem podjęcia współpracy jest możliwość pozyskania odpowiedniego lokalu o powierzchni 200-300 mkw. w atrakcyjnej lokalizacji handlowej (centrum handlowe, pasaż handlowy, główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów), z bezpośrednim wejściem do sklepu, w mieście o wielkości minimum 30 tys. mieszkańców. – Za naszym stoi sukcesem stoi sztab zaangażowanych specjalistów – co sprawia, że każdy partner biznesowy może czuć się bezpiecznie i właściwie prowadzić biznes – podsumowuje Dariusz Borecki.

50 style to sieć ponad 40 sklepów z obuwiem sportowym. Oferuje towary takich  marek jak  Nike, adidas, Reebok, Umbro, Puma, Hi-Tec, Feewear.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016