Sklep sieci TextilMarket
Sklep sieci TextilMarket, Redan

Zarząd spółki Redan, poinformował, że zamierza rozwijać sieć dyskontową TextilMarket, która liczy obecnie 278 placówek (na koniec minionego roku było ich 251). Redan podkreśla, że rozwija najbardziej rentowne kanały sprzedaży, a zamyka niedochodowe placówki.

– W okresie spowolnienia gospodarczego rośnie zainteresowanie klientów zakupem odzieży w sklepach dyskontowych, gdzie jednym z podstawowych kryteriów wyboru jest niska cena. To zapewnia nam stały wzrost sprzedaży, przy niewielkich wydatkach związanych z otwieraniem sklepów TextilMarket – mówi wiceprezes Redan SA. W przyszłym roku planowane jest uruchomienie pierwszych sklepów TextilMarket za naszą wschodnią granicą.

Zdaniem zarządu największym wyzwaniem od początku roku w sieci TextilMarket jest uzyskanie wyższej dynamiki wzrostu sprzedaży niż przyrostu powierzchni sklepów.

Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket odnotowała w III kwartale 16 proc. wzrost sprzedaży, która wyniosła 56,8 mln zł. Na koniec października 2012 roku składała się z 278 sklepów własnych o łącznej powierzchni przekraczającej 61,4 tys. mkw.

Od początku 2012 roku łącznie sieć sprzedaży spółki Redan powiększyła się netto o 37 placówek i liczy obecnie 500 sklepów. Firma sprzedaje swoje produkty także za pomocą sklepu internetowego.