Salon Briju
Salon Briju

Spółka Briju, właściciel sieci salonów z biżuterią do tej pory otworzyła 27 sklepów w siedmiu województwach. Część z nich znajduje się w centrach handlowych. Nowe punkty pojawiły się między innymi w Krasnymstawie, Sandomierzu, Świebodzinie, Żorach czy Ostrowcu Świętokrzyskim. Zgodnie z przyjętą strategią, firma planuje do końca roku otworzyć 70 sklepów pod szyldem Briju. Aktualnie spółka posiada podpisane umowy z czterdziestoma sklepami partnerskimi.

Właścicielem sieci salonów Briju jest gnieźnieńska firma Briju SA, producent i dystrybutor biżuterii. Spółka w listopadzie otworzyła kolejny salon firmowy. Nowy sklep mieści się w Galerii Rzeszów. To pierwszy salon zrealizowanym według nowej koncepcji wizerunkowej.

Briju tworzy wysokiej klasy wyroby własnej produkcji, wykonane z białego, czerwonego i żółtego złota w dowolnej próbie. W ofercie firmy można znaleźć pierścionki, kolczyki, zawieszki, broszki, sygnety i brylanty. Projektanci marki wykorzystują najnowsze technologie, w tym japońskiej firmy Yasui Co., niemieckiej Otec, włoskiej Ceai i amerykańskiej Solid Scape. Tym samym spółka Briju liczy na zwiększenie sprzedaży w punktach lokalnych, działających pod własnym brandem, jak również w sklepach partnerskich. Obecnie trwają także prace mające na celu wdrożenie najnowszych produktów z segmentu obrączek. Spółka prowadzi również sprzedaż produktów w sklepie internetowym.

Briju SA od 2011 roku jest notowana rynku NewConnect.