Rafał Bauer, Equity Doctors: w Polsce nie ma alternatywy dla centrów handlowych

Rafał Bauer, prezes Equity Doctors

Rafał Bauer, prezes Equity Doctors, Equity Doctors

Rafał Bauer, prezes firmy Equity Doctors, która jest właścicielem ekskluzywnej marki Rage Age by Czapul, w rozmowie z redakcją Retailnet.pl, pytany czy w Polsce rośnie zapotrzebowanie na ekskluzywne marki oferujące męski asortyment, podkreśla, że tak.

Rafał Bauer: – Powstanie i rozwój Rage Age daje jasną odpowiedź na to pytanie. Oczywiście, że tak. I chodzi nie tylko o marki ekskluzywne, ale takie, które wyróżniają się czymś na rynku (jakością, świetnym designem, pomysłem na całą kolekcję i markę) czyli mają to coś, czego brakuje większości ubrań powieszonych na manekinach i położonych na półkach w sieciowych sklepach.

Czy firma dalej będzie koncentrować się na rozwoju w centrach handlowych zarówno w kraju, jak i za granicą?

Rafał Bauer: – W Polsce nie ma właściwie innej alternatywy dla centrów handlowych. Za granicą butiki otwarte i planowane są tylko na ulicach handlowych. W naszym kraju jest inaczej.

– Czy firma planuje otworzyć sklep internetowy marki Rage Age?

Rafał Bauer: – Nie. Zależy nam na kontakcie z klientem. Nasi sprzedawcy są jednocześnie stylistami potrafiącymi dobrać odpowiedni model oraz kolor do klienta. Między innymi dzięki temu marka jest tak dobrze postrzegana.

– Czy planowane jest uzupełnienie asortymentu marki wzorem innych firm np. o perfumy lub męskie kosmetyki?

Rafał Bauer: – Oczywiście. Jest to naturalny kierunek rozwoju każdej marki w obecnych czasach.

– Czy firma ma w planach wprowadzić tańszą linię marki Rage Age wzorem np. firmy Dolce & Gabbana z tańszym brandem D&G?

Rafał Bauer: – Nie mamy takich planów ani takiej potrzeby. Jesteśmy marką niszową, dla bardzo specyficznego klienta, który chce się wyróżniać.

– Czy planowane jest wejście marki na rynek centrów outletowych?

Rafał Bauer: Na pewno nie. Otworzyliśmy swój własny outlet w Warszawie, gdzie sprzedajemy końcówki kolekcji.

Firma Equity Doctors do końca 2012 roku planuje otwarcie jednego butiku Rage Age. Kolejne 2-3 salony przewidziane są na 2013 roku. W Polsce butiki marki działają w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Warszawie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu. Firma posiada też jeden salon za granicą w Mediolanie. Firma otwiera swoje salony w centrach handlowych. Średnia powierzchnia sklepów mierzy 100 mkw.

Marka Rage Age by Czapul należąca do Equity Doctors sp. z o.o. została stworzona przez Rafała Czapula i Rafała Bauera. Dzięki biznesowemu wsparciu Rafała Bauera – byłego prezesa Vistuli&Wólczanki, udało się stworzyć markę – Rage Age by Czapul. Kolekcje Rage Age tworzą garnitury, marynarki, płaszcze, kurtki, a także jeansy, t-shirty, koszule i akcesoria.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016