MIG: salony Symbiosis mają być inne od typowych sklepów z butami

Salon Symbiosis

Salon Symbiosis, MIG

– Coś więcej niż buty – od takiej idei rozpoczynaliśmy przygotowania do wdrożenia nowego konceptu obuwniczego w obrębie Grupy MIG– mówi Zbigniew Grząka, wiceprezes Marketing Investment Group.

– Symbiosis, salon z markowym obuwiem z kategorii smart casual, miał zaskoczyć klientów swoim designerskim i innowacyjnym podejściem do przestrzeni instore. Tak w naszych głowach powstała idea udomowienia salonów Symbiosis. Chcieliśmy, by salon oferujący modną i jednocześnie niezwykle popularną kategorię obuwia, różnił się od innych w obrębie centrów handlowych. We współczesnych czasach wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do prezentacji oferty w niemal ascetycznych warunkach – klasyczne kolory,  tradycyjne ekspozytory, równo ustawione pary butów – podkreśla Zbigniew Grząka.

Udomowienie Symbiosis miało polegać m.in. na zmianie aranżacji wnętrza poprzez nowe oświetlenie, nowe dekoracje oraz inną prezentację obuwia.

– Finalizacją koncepcji udomowienia jest serwowanie przez naszych doradców filiżanki świeżo zmielonej kawy.  Symbiosis jest pierwszym salonem obuwniczym, w którym – na etapie przymierzania obuwia – proponuje się klientom kawę – podkreśla Grząka.

W salonach Symbiosis są obecne produkty czterech marek: Lacoste, Timberland, Ecco, Tommy Hilifiger.

– W tym roku udało się otworzyć dwa salony w nowej koncepcji: w Galerii Wisła w Płocku oraz w Manufakturze w Łodzi. W 2013 roku planujemy kolejne otwarcia – podsumowuje Grząka. Spółka planuje rozwój konceptu w dużych polskich miastach. Negocjacje z deweloperami, jak podkresla zarząd, trwają.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016