DM Klif: najemcy z wyższej półki

Wizualizacja wnętrza Domu Mody Klif

Wizualizacja wnętrza Domu Mody Klif

– Najemcy Domu Mody Klif wybierani są według konkretnego klucza i w odpowiedzi na wymagania grupy docelowej obiektu – dobrze sytuowanych kobiet między 25, a 44 rokiem życia. Projekt obejmuje marki z tzw. wyższej półki, w tym również te, stosunkowo młode na stołecznym rynku lub te, które jako pierwsze otworzyły się właśnie w Domu Mody Klif – mówi Beatrice Mouton, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, Jones Lang LaSalle.

Jak zaznacza- miks uzupełniony jest o kilka popularnych, globalnych marek – konceptów modowych, znanych z ciekawego, oryginalnego wzornictwa, lubianych i cenionych na całym świecie. Portfolio najemców obejmuje również sprawdzone punkty usługowe znanych firm gwarantujące wysoki poziom obsługi klienta oraz część gastronomiczną.

– Do kluczowych atutów Domu Mody Klif zaliczamy przede wszystkim jego lokalizację umożliwiającą szybki i wygodny dojazd z praktycznie każdej warszawskiej dzielnicy oraz portfolio najemców obejmujących marki z wyższej półki nieobecne wcześniej w centrach w bezpośredniej odległości lub w Warszawie ogółem. Należy również wspomnieć o tym, że Dom Mody Klif postrzegany jest jako dostępny, dobrze rozplanowany, przyjazny, co gwarantuje duży komfort w trakcie robienia zakupów, szczególnie wysoko ceniony przez najbardziej wymagających klientów. Centrum przez 13 lat swojej działalności zbudowało sobie również grono lojalnych odbiorców. Kończący się właśnie generalny remont fasady i części wspólnych, rebranding oraz proces wdrożenia nowej strategii komercjalizacji dodatkowo sprzyjają budowaniu odświeżonego wizerunku Domu Mody Klif oraz umacnianiu jego pozycji na warszawskim rynku powierzchni handlowych- podkreśla  Beatrice Mouton.

Z danych Jones Lang LaSalle wynika, że spośród istniejących na terenie kraju nieruchomości handlowych, aż 50 proc. powstało przed rokiem 2002, czyli ma dzisiaj ponad 10 lat. Dlatego wdrożenie strategii aktywnego zarządzania centrum – przebudowy, powiększenia, odświeżenia czy rekomercjalizacji sprzyja dostosowaniu obiektu do zmian w jego otoczeniu, nowych wymagań odbiorców, a w efekcie również zwiększeniu udziału w danym rynku handlowym.

Wybudowany w 1999 roku Klif był jednym z pierwszych obiektów handlowo-usługowych w Warszawie. Obiekt dysponuje powierzchnią 18 tys. mkw. w Klifie swoje sklepy ma wiele unikalnych brandów, takich jak: Tru Trussardi, Max Mara, Marella, Penny Black, Furla, Veroni – Elisabetta Franchi, Emanuel Berg, Marina Rinaldi, Stefanel. Swoje pierwsze sklepy otworzyły w Klifie: S’Portofino, Baldinini, Pollini, Paul&Shark czy Gant.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016