Salon Carpisa w CH Atrium Targówek

– Obecnie jesteśmy na trakcie negocjacji w interesujących nas centrach handlowych. Przeglądamy również nadesłane oferty. W 2013 roku planujemy rozwijać sieć sprzedaży głównie w galeriach handlowych koncentrując się na największych miastach, z naciskiem na Warszawę – powiedziała redakcji Retailnet.pl Anna Krysztaszek z Fashion Investment Group sp. z.o.o.

W Polsce działają obecnie trzy salony Carpisa. Pierwszy o powierzchni 117 mkw. (pow. sprzedażowa 92 mkw.) został otwarty w czerwcu 2012 roku w CH Atrium Targówek. Sklep w Pasażu Grunwaldzki o powierzchni 124 mkw. (pow. sprzed. 91 mkw.). Miesiąc później uruchomiono salon w Bonarka City Center w Krakowie o powierzchni 65 mkw. (pow. sprzed 55 mkw.).

Carpisa powstała w 2001 roku. Właścicielem marki na świecie jest firma Kuvera Spa. Włoska sieć salonów Carpisa, specjalizuje się w sprzedaży torebek i akcesoriów. Marka zbudowała sieć franchisingową z liczbą 500 sklepów we Włoszech i kilkudziesięcioma punktami sprzedaży za granicą (Szwajcaria, Malta, Wielka Brytania, Serbia, Niemcy, Cypr, Grecja, Czarnogóra, Polska, Bośnia, Hiszpania). W ciągu najbliższych dwóch lat planuje otwarcie kolejnych 100.

Na koniec 2011 roku Carpisa posiadała 490 salonów, w tym 435 we Włoszech. Łączna powierzchnia wszystkich lokali wynosiła ponad 44 tys. mkw.

Fashion Investment Group sp. z o.o.  posiada licencję na rozwój systemu franczyzowego marki Carprisa na terenie Polski.