Rank Progress realizuje m.in. Centrum Handlowe w Chojnicach

– Oferta handlowa musi być odpowiednio dopasowana do oczekiwań klientów oraz profilu danego obiektu. Ważne, aby była różnorodna i składała się nie tylko z licznych butików, ale również restauracji czy kina – podkreśla Piotr Kowalski, dyrektor komercjalizacji w spółce Rank Progress.

– Obecność wielu najemców ma ogromny wpływ na pozycjonowanie danego obiektu. Szeroka i atrakcyjna propozycja handlowa stanowi duże wsparcie dla działań marketingowych zarządcy, które przyczyniają się z kolei do generowania wysokiej odwiedzalności. Dla dewelopera ważne jest również, aby stworzyć taką ofertę handlową, która komplementarnie i całościowo zabezpieczy potrzeby lokalnego rynku. Tak zwane zamknięcie rynku sprzyja również najemcom danego centrum. Z taką sytuacją mamy do czynienia np. w Legnicy i Świdnicy, gdzie istniejące centra Rank Progress wciąż pozostają bezkonkurencyjne.

– O sukcesie galerii decydują najemcy, którzy nie tylko proponują atrakcyjną ofertę, ale gwarantują również stabilność i wiarygodność, także tę finansową. Wszystkie te czynniki wpływają bowiem na funkcjonowanie całego obiektu. Dzięki współpracy z najemcami Rank Progress od lat może budować i komercjalizować kolejne inwestycje, szyjąc je na miarę.