Experian plc: mniej klientów w polskich centrach handlowych

FootFall Index

FootFall Index

FootFall Index Polska spadł w trzecim tygodniu listopada 2012 o blisko 3 proc. Mniej klientów w polskich centrach handlowy było zarówno w porównaniu z poprzednim tygodniem jak i listopadem 2011 roku. Jak podają autorzy badania, w ocenie ekspertów nadchodzący rok na rynku polskich centów handlowych nie będzie lepszy od właśnie kończącego się. Nie będzie też dużo gorszy i ci, którzy słuchają rynku nadal będą umieli się na nim odnaleźć.

FootFall Indeks Polska zdaje się potwierdzać te przypuszczenia. Dynamika jest nieco słabsza niż w zeszłym roku, ale spadki w obu porównaniach nie są znaczące- oceniono w komentarzu do badania, poodkreślając, że od następnego tygodnia Indeks znów będzie rósł.

Experian plc jest firmą badawczą, która monitoruje ruch klientów w centrach handlowych. Dane do analiz zbiera w blisko 900 obiektach handlowych na całym świecie. Swoje systemy zliczające firma zainstalowała- obok Polski-  w 40 krajach i dla każdego z nich przygotowuje cotygodniowe raporty pozwalające obserwować  odwiedzalność obiektów handlowych.  Pomaga to w analizie przyzwyczajeń i preferencji klientów oraz dostarcza informacji o wykorzystaniu parkingu.

Experian plc ma siedzibę w Dublinie, zaś Polskę obsługuje berlińskie biuro firmy, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016