Wnętrze perfumerii Sephora
Wnętrze perfumerii Sephora, Sephora

– W CH Auchan Łomianki otworzyliśmy  92. salon perfumeryjny Sephora w Polsce. Jest to już piąta perfumeria Sephora po Białymstoku, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim oraz Kielcach uruchomiona w 2012 roku. W przyszłym roku będziemy kontynuować rozwój naszej sieci, która powiększy się o kolejne 5-7 salonów perfumeryjnych. Będą się one pojawiać zarówno w nowych, jak i istniejących obiektach handlowych – mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

– Zgodnie z naszą strategią rozwoju będą to zawsze najlepsze punkty handlowe w regionach o dużym potencjale. Właśnie taki potencjał dostrzegliśmy w centrum handlowym Auchan w Łomiankach pod Warszawą, dlatego otworzyliśmy w nim naszą perfumerię. Wysoka jakość tego projektu oraz obecność w nim najważniejszych marek działających w Polsce, w połączeniu z najwyższą jakością obsługi oferowaną naszym klientom przez profesjonalnych pracowników Sephora gwarantują nam kolejny sukces w tym roku – dodaje Artur Garnczarek.

Jak informują przedstawiciele Sephora, firma rozwija się, stawiając na jakość i rentowność swojego konceptu, uznając je za czynniki gwarantujące stabilny i długotrwały rozwój sieci. W ubiegłym roku Sephora otworzyła siedem perfumerii w Polsce, a w ciągu najbliższych trzech lat planowanych jest kilkanaście kolejnych otwarć.

Wybierając lokalizację na nowe salony firma bierze pod uwagę przede wszystkim ich potencjał, który zapewnia zwrot z inwestycji w czasie wymaganym przez grupę LVMH, do której należy Sephora, oraz rentowność punktu sprzedaży. Dzięki takiej strategii, sile swojej marki oraz licznym działaniom marketingowym i promocyjnym, Sephora jest pożądanym najemcą, który generuje wzmożony ruch w centrach handlowych.

Od 2011 roku Sephora prowadzi także projekt odświeżania i modernizacji swoich perfumerii. Sephora zaaranżowała na nowo kilkanaście nowych salonów m.in. w Warszawie, Łodzi i Katowicach.