CHI Polska: 30 kawiarni zmieni szyld w 2012 roku

Costa Coffee

Costa Coffee

Nowa kawiarnia marki Costa by coffeeheaven została otwarta 1 grudnia 2012 w galerii Arkady Wrocławskie. Do końca 2012 roku pod szyldem Costa by coffeeheaven działać będzie około 30 kawiarni.

Costa by coffeeheaven to nowa marka, będąca połączeniem dwóch sieci kawiarni należących do CHI Polska, działającej od 12 lat  coffeeheaven oraz Costa Coffee, marki z 40-letnim doświadczeniem na światowym rynku kawiarni. Synergię dwóch dotychczas odrębnych marek widać nie tylko w samej nazwie. W Costa by coffeeheaven oferowane są  produkty zarówno z Costa Coffee jak i coffeeheaven.

Proces wprowadzania nowej marki będzie przebiegał stopniowo. Działające w Polsce pod marką Costa Coffee kawiarnie zmieniły się na Costa by coffeeheaven. Rebranding poprzedzony został remontem i zmianą wystroju wnętrz kawiarni. Analogicznemu procesowi rebrandingu sukcesywnie poddane będą wybrane kawiarnie coffeeheaven w całej Polsce. Pierwsze z nich pod nowym szyldem, ze zmienionym menu oraz wystrojem wnętrz, przywitają gości już w listopadzie. Do końca 2012 roku pod szyldem Costa by coffeeheaven działać będzie około 30 kawiarni.

Przygotowania do wprowadzenia Costa by coffeeheaven prowadzone były od dawna. W 2010 roku.

CHI Polska połączyła się z wywodzącym się z Wielkiej Brytanii konsorcjum Costa Ltd, które posiada ponad 2500 kawiarniami w 25 krajach i jest częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC. Dzięki współpracy, CHI Polska w styczniu 2012 roku otworzyła pierwsza kawiarnię pod marką Costa Coffee oraz w kolejnych miesiącach przejęła pozostałe kawiarnie Costa Coffee, które do dnia przejęcia funkcjonowały na polskim rynku na zasadzie umowy franczyzowej.

Reklama

Galeria Jurajska