LPP: ekspansja sieci sklepów Mohito

Salon Mohito

Salon Mohito

Na przełomie listopada i grudnia 2012 sieć należących do spółki LPP sklepów Mohito powiększyła się o 6 lokali. W listopadzie 2012 otwarto salony w Galerii marcredo w Ciechanowie, Galerii Olimpia w Bełchatowie, Bolesławiec City Center w Bolesławcu, centrum handlowym Europa Centralna w Gliwicach oraz w Galerii Rzeszów. 3 grudnia 2012 spółka LPP, uruchomiła kolejny salon sprzedaży w warszawskim centrum handlowym  Wola Park. Nowy sklep, o powierzchni ponad 330 mkw. znajduje się na I piętrze centrum handlowego.

Łączna powierzchnia sklepów Mohito  to obecnie około 40 tys. mkw. Jak zapowiada zarząd sieci za rok powierzchnia salonów marki ma się zwiększyć do 65 tys. mkw. W Polsce przyrost powierzchni tej sieci wyniesie 12 tys. mkw., w Rosji i na Ukrainie 10 tys. mkw. a w innych krajach Unii Europejskiej 3 tys. mkw. Obecnie do LPP należy ok 140 salonów tej marki.

Marka Mohito jest dynamicznie rozwijającą się siecią butików odzieżowych dedykowanych dla młodych kobiet w dużych aglomeracjach Europy Środkowej. Marka została pomyślana jako propozycja dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska