Wojciech Buczkowski, Komputronik: rośnie sprzedaż w salonach i e-sklepie

Wnętrze salonu Smyk Megastore

Wnętrze salonu Smyk Megastore

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w listopadzie 2012 roku i wypracowania ponad 34-procentowego wzrostu sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Osiągnęliśmy to przede wszystkim dzięki przedświątecznemu wzrostowi sprzedaży konsumenckiej – zarówno w salonach jak i przez internet oraz dynamicznemu rozwojowi sprzedaży na rynkach zagranicznych – powiedział Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA.

– Bardzo trafiony okazał się również nasz model sprzedaży agencyjnej, dzięki któremu zanotowaliśmy ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w wybranych placówkach. Planujemy dalszy rozwój tego kanału tak, aby na koniec marca 2013 roku było ich w naszej strukturze co najmniej 30 z 14 obecnie – dodał Wojciech Buczkowski.

Według wstępnych danych Komputronik SA wypracował w listopadzie 2012 roku przychody w ujęciu jednostkowym w wysokości 128 mln zł, w porównaniu do 94 mln zł wypracowanych w listopadzie 2011 roku, co oznacza wzrost o ponad 36 proc.

Komputronik SA działa na polskim rynku od ponad 15 lat. Od 2007 roku spółka jest notowana na GPW. Dysponuje siecią sprzedaży złożoną ze 140 salonów własnych i franczyzowych oraz około 80 punktów partnerskich (KT Partner). Firma prowadzi także sprzedaż on-line.

Reklama

Galeria Jurajska