Chic: 30 nowych salonów eSmokingWorld do końca 2012 roku

Sklep eSmokingWorld

Sklep eSmokingWorld, Chic

W 2012 roku w ramach należącej do spółki Chic sieci, powstało około 300 nowych punktów handlowych. Do końca 2012 planowanych jest jeszcze ok. 20-30 otwarć. W 2013 roku firma zamierza otworzyć kolejne kilkaset punktów sprzedażowych, m.in. w centrach Kaufland na terenie całego kraju.

eSmokingWorld to głównie autorskie wyspy handlowe o powierzchni do 6 mkw. Działają także punkty sprzedaży w formie lokali handlowych (sklep eSmokingWorld będzie dostępny m.in. w Poznań City Center).

Jak poinformowali redakcję Retailnet.pl przedstawiciele spółki Chic, firma poszukuje głównie lokalizacji w centrach handlowych, a także w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Dotyczy to także mniejszych miast. Stoiska eSmokingWorld są to w dużej mierze autoryzowane punkty sprzedaży otwierane i prowadzone przez partnerów firmy, na zasadach franczyzowych.

Produkty marki oferowane są także w ramach europejskiego sklepu internetowego www.eSmokingWorld.com. Za ekspansję firmy odpowiada Maciej Kotowski, marketing manager ([email protected])

Grupa Chic jest pionierem branży e-papierosowej od czasu stworzenia pierwszych e-papierosów. Będąc na rynku od tak długiego czasu firma podkreśla, że posiada doświadczenie i know-how, przekładające się na pozycję lidera rynku. eSmokingWorld oferuje produkty marek takim jak Mild, Volish, Provog czy LiQueen.

Marka, a zarazem sieć sklepów eSmokingWorld należy do firmy Chic sp. z o.o. S.K.A. Firma posiada w Polsce ponad 600 punktów sprzedaży, z czego około 95 proc. znajduje się w centrach i galeriach handlowych.

 

Reklama

Galeria Jurajska