Ania Kruk: nawet 15 salonów z biżuterią w 2013 roku

Salon Ania Kruk

Salon Ania Kruk

Ania Kruk to marka sieci sklepów z biżuterią  stworzona przez rodzinę Kruków. Za kreację kolekcji i koncept salonów odpowiada Anna Kruk, a za ekspansję sieci Wojciech Kruk.

Obecnie w ramach sieci funkcjonują 4 salony zlokalizowane tylko w centrach handlowych. Pierwszy powstał  w czerwcu 2012 roku w poznańskim centrum Stary Browar. Kolejne w Częstochowie – w Galerii Jurajskiej, Łodzi – w Galerii Łódzkiej oraz w Warszawie w Galerii Mokotów.

– Obecnie przygotowujemy się do otwarcia kolejnego salonu w Galerii Krakowskiej. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem butik zacznie działać 10 grudnia 2012. W planach na 2013 jest otwarcie od 10 do 15 kolejnych salonów. Decyzję o miejscach i dokładnej liczbie salonów podejmiemy w styczniu 2013. Wtedy będzie czas na podsumowanie i analizę naszej półrocznej działalności na rynku – mówi w rozmowie z Retailnet.pl firmujaca markę Anna Kruk.

Jak podkreśla – firma chce otwierać sklepy w  najbardziej prestiżowych centrach handlowych. W przyszłym roku na liście sieci znajdą się takie miasta jak Wrocław, Szczecin, Katowice oraz Trójmiasto.

Salony Ania Kruk otwierane są tylko w centrach handlowych. Ich średnie wielkość to 40 mkw. powierzchni. Ekspansja sieci, jak podkreśla Ania Kruk, finansowana jest wyłącznie ze środków własnych spółki. Za rozwój i poszukiwanie miejsc pod nowe salony jest odpowiedzialny Wojciech Kruk. Ania Kruk to kolekcje typu fast fashion – skierowane do klientów, którzy kupują pod wpływem impulsu, w trakcie odwiedzania centrum handlowego i nie chcą wydawać pieniędzy na bardzo drogą biżuterię. Kolekcje charakteryzują się niższą ceną, szybko się zmieniają i są szeroko dostępne.

Właścicielem sieci jest Ania Kruk sp. z o.o. Głównym udziałowcem spółki jest WK Investment Wojciech Kruk sp. kom-akcyjna.

Reklama

Galeria Jurajska