LPP SA: plany rozwoju sieci sklepów w 2013 roku

Salon House

Salon House,

Spółka LPP, właściciel sieci salonów Reserved, Mohito, Cropp i House w listopadzie 2012 roku osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 245 mln zł. Były one wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2011 roku o około 21 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 60 proc. i była niższa o około 2 proc. od marży w listopadzie roku poprzedniego. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2012 roku wyniosła około 2,8 mld zł. Przychody te były wyższe o ok. 30 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2011.

Spółka LPP zapowiada, że wzrost powierzchni sprzedaży należących do niej sklepów w 2013 roku sięgnie 144 tys. mkw. Będzie ona o 33 proc. większa niż w 2012 roku. Najwięcej firma otworzy sklepów swojej sztandarowej marki – Reserved. W planach spółki jest też stworzenie w 2013 roku nowej sieci sklepów marki Sinsay, z ubraniami dla nastolatek .

LPP na dzień 30 września 2012 roku posiadała sieć detaliczną, która liczyła 1005 sklepów, w tym 330 salonów Reserved, 282 Cropp, 242 House oraz 139 Mohito.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016