Guess: pierwszy własny salon firmy w Polsce

Logo Guess

Logo Guess, Retailnet.pl

Firma Guess 6 grudnia 2012 otworzy pierwszy w Polsce własny salon. Butik w naszym kraju ma być częścią nowej strategii firmy dotyczącej rozwoju detalicznego w Europie. Sklep znajdzie się w Centrum Handlowym Złote Tarasy i zajmie powierzchnię 285 mkw.

Działające obecnie w Polsce salony Guess zostały otwarte przez franczyzobiorców. W kraju działa ok. 10 butików z logo tej marki. Trzy salony w Poznaniu otworzyła firma Riccardo sp. z o.o., butik w Gdyni należy do firmy Alexgroup Stores sp. z o.o., dwa salony w warszawskich galeriach handlowych otworzyła firma Int-essence sp. z o.o.

Właścicielem marki Guess na świecie jest Guess Inc. z Los Angeles. Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o. Firma Guess Inc. zakończy rok 2012 z liczbą 1490 salonów marki działających w 90 krajach. Produkty marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym.

Całkowite przychody netto firmy Guess dla roku budżetowego 2012 wzrósł o 8,1 proc. do prawie 2,7 miliardów dolarów z prawie 2,5 miliardów uzyskanych w tym samym czasie w roku poprzednim. Całkowite przychody netto w dolarach wzrosły w tym roku o 5,5 proc.

Salony marki Guess oferują odzież damską, męską i dziecięcą, a także dodatki tj. torebki, obuwie, zegarki, paski. Guess posiada też szeroką ofertę zapachów sygnowanych własnym logo.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016