Zeissia: plany stworzenia sieci sklepów Vipsconti

Sprzedaż on-line

Sprzedaż on-line

Zeissia Poland sp. z o.o. właściciel serwisu zakupowego Vipsconti uruchamia pierwszy sklep stacjonarny tej samej marki. Z początkiem grudnia 2012 roku, w Bydgoszczy został otwarty salon o powierzchni około 1 tys. mkw.

Działający do tej pory jedynie w internecie jako serwis zakupowy, Vipsconti ruszył ze sprzedażą detaliczną towarów takich marek jak m.in. Home&Decor, Diesel, Calvin Klein, Dolce&Gabbana, Armani, Boss, Tommy Hilfiger. W salonie tradycyjnym będzie można nabyć produkty tych producentów  za ceny niższe nawet o 80 proc. w porównaniu z cenami regularnymi.

W sklepie internetowym vipsconti.com można z kolei kupić produkty takich marek jak Perlita, Uvex, Viking, adidas, Apart, Dolce&Gabana, Swatch, s.Oliver.

Właściciele marki deklarują, że wkrótce poinformują o planach rozwoju tradycyjnych salonów sprzedaży.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016