Monnari: trzy salony do końca 2012 roku

Salon Monnari

Salon Monnari

Właściciel sieci salonów z odzieżą Monnari Trade SA do końca 2012 roku uruchomi jeszcze trzy punkty sprzedaży w galeriach handlowych. Otwarcia przewidziano m.in. w Port Łódź, Echo Kielce oraz M1 Zabrze. Spółka planuje rozwijać sieć o kolejne lokalizacje w 2013 roku.

Monnari to sieć salonów z odzieżą i dodatkami dla kobiet. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 98 sklepów. Firma w listopadzie 2012 roku uruchomiła dwa salony w Galerii Rzeszów i Centrum Handlowym w Szczecinie, które mieści się na poziomie +1. Monnari Trade SA otwiera sklepy o powierzchni od 150 mkw. do 200 mkw. w galeriach handlowych.

Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Spółka sprzedaje swoje towary poprzez: salony firmowe, salony outletowe, sprzedaż zewnętrzną oraz sprzedaż przez sklep internetowy. Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada ciągłe umacnianie dotychczasowej pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy. W okresie III kwartałów 2012 roku zamknięto 4 salony Monnari, a otwarto 5 salonów w nowych lokalizacjach.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska