Oktawiusz Wolnicki, Galeria Nowy Świat: powalczymy o klientów

Oktawiusz Wolnicki

Oktawiusz Wolnicki, dyrektor ds. komercjalizacji Galeria Nowy Świat

– Galeria Nowy Świat w Rzeszowie na tle konkurencji wyróżnia się zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań architektonicznych i innowacyjnych technologii, ale przede wszystkim swoją kompaktowością, co w obliczu lokalizacji w jednej z głównych arterii miasta zapewnia łatwy dostęp największej liczby klientów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Oktawiusz Wolnicki, dyrektor ds. komercjalizacji Galerii Nowy Świat należącej do spółki Womak Alfa.

Zdaniem Wolnickiego, w obliczu powstających nowych galerii Nowy Świat dostosowuje swoją ofertę do indywidualnych gustów i możliwości klientów poprzez zmiany wizerunkowe, ale także poprzez zapewnienie marek, które można znaleźć tylko tutaj. – Oprócz oferty handlowej proponujemy dla naszych klientów liczne atrakcje spędzania wolnego czasu dla całej rodziny poprzez cyklicznie organizowane eventy – wyjaśnia.

Po otwarciu Galerii Rzeszów w listopadzie 2012 roku poziom nasycenia powierzchnią handlową w mieście, zgodnie z danymi Collier International, osiągnął poziom 1332 mkw. na 1000 mieszkańców. Zdaniem analityków, jest dwa razy wyższy od wskaźników odnotowywanych w większości miast podobnej wielkości w Polsce. – Tak duże nasycenie musi się przełożyć na funkcjonowanie centrów handlowych w Rzeszowie. Czeka je ostra walka o klienta – twierdzi Agnieszka Piekarska, Associate, Dział Powierzchni Handlowych, Colliers International.

Przypomnijmy, że na rzeszowskim rynku obiektów handlowych funkcjonują m.in. Galeria Rzeszów, Millenium Hall, Galeria Nowy Świat, Galeria Graffica, CH Plaza Rzeszów oraz CH Europa II.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016