LPP TEX: ruszył sklep internetowy marki Home&You

Salon Home&You

Salon Home&You, LPP TEX

Firma LPP TEX SA, do której należy sieć salonów marki Home&You oferującej artykuły wyposażenia wnętrz, otworzyła od dawna  zapowiadany sklep internetowy. Do tej pory witryna brandu umożliwiała wyłącznie zapoznanie się z ofertą produktów Home&You, ale nie dawała możliwości ich zamówienia.

Jak poinformowali redakcję Retailnet.pl przedstawiciele spółki, e-sklep Home&You umożliwia zamówienie pełnej kolekcji artykułów dostępnej w sklepach stacjonarnych.

– Aplikacja jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Szybkie przeszukanie asortymentu ułatwi zastosowany na stronie mechanizm Instant Search, który pozwala na prezentowanie wyników wyszukiwania bez przeładowania strony. Wystarczy wpisać trzy pierwsze litery, a mechanizm wyświetli proponowane produkty. Dla sprawnej obsługi zakupów usunięto również wszystkie zbędne elementy przy wypełnianiu koszyka, pozostawiając tylko te najważniejsze dla realizacji zamówienia – mówią przedstawiciele spółki LPP TEX SA.

Obecnie za zakupione produkty klienci mogą zapłacić przez internet. Większe zakupy są premiowane bezpłatną dostawą. W 2013 roku firma wprowadzi także możliwość odbioru osobistego zamówień w sklepach stacjonarnych.

W sieci Home&You działa obecnie 65 salonów stacjonarnych. Znajdują się one głównie w centrach handlowych zarówno w największych, jak i średnich miastach kraju. Salony marki mierzą średnio ok. 300 mkw.

Firma LPP TEX SA jest wiodącym importerem i dystrybutorem artykułów wyposażenia wnętrz funkcjonującym na polskim rynku od ponad 14 lat. Historia firmy sięga 1992 r., kiedy obecni akcjonariusze rozpoczęli działalność gospodarczą, prowadząc wspólne przedsiębiorstwo handlowe Mistral. Z uwagi na dynamiczny rozwój w roku 1995 firma przekształciła się w spółkę akcyjną LPP SA Dwa lata później wyodrębniono część przedsiębiorstwa odpowiedzialną tylko za dystrybucję tekstyliów domowych, tworząc spółkę akcyjną LPP TEX SA. Pierwszy własny salon marki Home&You powstał w 2006 i już w 2010 pod względem liczby punktów handlowych była to największa sieć sklepów oferujących artykuły wyposażenia wnętrz w Polsce.

NajemcyMultichannel Retailing

RETAILNET Newsletter
dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Najnowsze wiadomości