MIG: sklep 50 style w Stalowej Woli

Salon 50 Style

Salon 50 Style

Salon 50 style w Stalowej Woli ma powierzchnię 217 mkw. Jest to  46. sklep tej sieci i został  otwarty na zasadach franczyzy. 50 style to sieć sklepów z obuwiem sportowym oferujących w niższych cenach produkty znanych marek m.in. Nike, Adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto oraz FeeWear.

– 50 style to koncept wolumenowy. To znaczy, że nasz klient na dużej powierzchni może liczyć na interesujący i bardzo szeroki wybór produktów z kategorii odzież, obuwie, akcesoria – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor departamentu administracji i Nnjmu Marketing Investment Group, właściciela marki 50 style.

– Wierzymy, że klienci w każdej części Polski mają potrzebę dokonywania zakupów markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Dlatego nasza sieć ma coraz większe pokrycie na mapie naszego kraju. Chcemy być blisko klientów, dlatego uzupełnieniem oferty jest kanał sprzedaży e-commerce. Sklep internetowy 50style.pl w odświeżonej odsłonie dociera tam, gdzie nie ma naszych placówek.

50 style w Stalowej Woli to kolejny sklep otwarty na zasadach franczyzy. – Zasady są takie same dla każdego partnera, który zgłasza nam chęć otwarcia sklepu 50 style. Obiekt musi mieć przynajmniej 200 mkw. powierzchni i znajdować się w dobrej lokalizacji handlowej. MIG zapewnia towar oraz know-how, jako doświadczona firma z 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku – dodaje Katarzyna Kamińska-Nobis.

Właścicielem wszystkich sklepów 50 style jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Confront, Feewear, Lotto, Head, New Era a także właściciel sieci salonów Sizeer oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016