Butik Jacadi
Butik Jacadi, Przemysław Kuciński

Sklep Jacadi z artykułami dla dzieci, należący do ID Group – właściciela siedmiu sieci sklepów obecnych w 70 krajach na świecie zadebiutował na polskim rynku w listopadzie 2012 roku . – Następny butik chcemy otworzyć w Warszawie ( w 2013 – 2014 r.), kolejny w Gdańsku/Sopocie (w 2015 r.), następny w Poznaniu- informują przedstawiciele sieci.

Marka Jacadi oferuje luksusową odzież dla dzieci w wieku od 0 do 12 lat. Oferta obejmuje szeroką gamę produktów (prezenty z okazji narodzin, wyprawki dla niemowląt, odzież dla dzieci, obuwie, dekorowane elementy wyposażenia wnętrz oraz organizacja listy upominków na wyjątkowe okazje – narodziny, chrzest).

Jacadi powstało w 1976 roku,we  Francji. Ekspansję zagraniczną sieci zapoczątkowano w 1985 roku otwarciem butiku w Szwajcarii, a później w USA. W 1993 roku sieć zadebiutowała na rynku azjatyckim (Tajwan). W 2005 sieć została przyłączona do ID Group.

Obecnie na świecie Jacadi ma ponad 270 sklepów stacjonarnych i dwa sklepy internetowe. Salony sieci działają w 35 krajach na świecie.

Do właściciela Jacadi, IDGroup – należy także 7 innych brandów : Okaïdi i Obaïbi ( ponad 680 salonów), Oxybul Learn & Play ( 40 sklepów), Véronique Delachaux ( 17), Vibel ( 28) oraz ïdkids. Większość salonów– ponad 60 proc. grupy to salony własne, pozostałe to butiki partnerskie.

Grupa IDG jest obecna w 70 krajach i posiada 1117 sklepów generujących roczne obroty w wysokości 770 mln euro. Najwięcej salonów koncern posiada w Europie – ponad 770. Za ekspansję marki w Polsce odpowiada Marta Cisowska.

Jacadi-Polska s.c.  reprezentująca sieć w Polsce otworzyła salon o powierzchni 80 mkw. znajdujący się w Galerii Kazimierz w Krakowie. Koncept wystroju sklepu zwany Capucines nawiązuje do wystroju butiku w Mediolanie. Architektem Jacadi jest Helene Bosse.