Waldemar Madajczyk, Guess: w Polsce jest miejsce na dobre i drogie marki

Waldemar Madajczyk, Guess

Waldemar Madajczyk, Guess

Debiutująca w Polsce z własnym sklepem sieć Guess, 6 grudnia 2012 roku otworzyła salon w warszawskich Złotych Tarasach. Sklep – jak podkreślają przedstawiciele Guess Poland – znalazł się w najbardziej prestiżowej części tego centrum handlowego, na parterze, w sąsiedztwie takich salonów jak Hugo Boss czy Victoria’s Secret. Butik oferuje kolekcje Guess Jeans, ekskluzywną linię Guess by Marciano oraz wydzielone strefy z biżuterią, zegarkami oraz torbami i obuwiem.

W warszawskim salonie dostępna jest najnowsza kolekcja Guess. Podczas otwarcia sklepu widocznym zainteresowanie klientów cieszyły się spodnie jeansowe, które są najbardziej rozpoznawalnym produktem firmy (cena 500- 600 zł). Klientki były wyraźnie zainteresowane biżuterią (cena od ok. 100 zł) oraz  bluzkami (od ok. 250 zł).

Jak stwierdził w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Waldemar Madajczyk, senior director emerging markets Guess Europe, rynek na zachodzie już się zawęził, dlatego zagraniczne marki szukają nowych nabywców. Zdaniem przedstawiciela firmy Guess istnieje grupa polskich klientów, którzy chętnie wybierają produkty droższe, uznanych na świecie brandów. Firma Guess wybrała Polskę, także w celu otwarcia pełnego przedstawicielstwa firmy w naszym kraju. Biuro będzie obejmowało zasięgiem około 15 krajów, między innymi Czechy, Węgry i Słowację.

Według przedstawiciela firmy w przyszłości salony Guess będą otwierane w Polsce w najbardziej prestiżowych i największych centrach handlowych w kraju, a także w otoczeniu luksusowych marek przy ulicach handlowych. W naszym kraju firma otworzy zarówno salony własne, ale także będzie rozwijać sieć franczyzową oraz cały czas będzie rozwijać kanał sprzedaży w salonach multibrandowych.

Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o., należąca do Guess Europe BV. Właścicielem marki na świecie jest Guess Inc. z Los Angeles. Firma Guess Inc. posiada obecnie 1490 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo Guess można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu międzynarodowym.

Salony Guess oferują odzież damską, męską, dziecięcą oraz bogatą gamę akcesoriów: toreb, pasków, obuwia, a także biżuterii, perfum i zegarków. Firma otwiera sklepy w wielu formatach: Guess Jeans, Guess by Marciano, Guess Accessories, Guess Footwear, Guess Kids oraz salony outletowe Guess.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016