Salon Parfois
Salon Parfois, Forbis Group

Parfois, portugalska marka oferująca dodatki dla kobiet rozwija sieć sklepów internetowych. Sprzedaż ruszyła w 1994 roku. Obecnie zakupy on-line można zrobić w 24 krajach na świecie i w ponad 300 sklepach stacjonarnych. Polski sklep internetowy ruszył w marcu tego roku.

– Nasze sklepy wirtualne uruchomia firma Redicom. Za pomocą sprzedaży on-line odnotowujemy ok. 60 transakcji dziennie. Średnio mamy 15 tys. wizyt dziennie. Średnie przychody ze sprzedaży to około 35 tys. euro miesięcznie. 50 proc. towarów to wysyłki zagraniczne. Zasięg sprzedaży obejmuje obecnie tylko Europę – mówi w rozmowie z Retailnet Manuel Ribeiro z działu sprzedaży internetowej, Parfois.

Oferta sklepu obejmuje wszystkie te produkty, które dostępne są w sklepach stacjonarnych. Główny magazyn z którego realizowane są zamówienia mieści się w Portugalii. Zamówienia na terenie Portugalii i Hiszpanii realizowane są w ciągu 24 godzin, a na pozostałych rynkach w terminie od 3 do 5 dni. Płatności można dokonać za pomocą kart Visa, Paypal oraz portugalskich kart debetowych.

Sprzedaż on line jest wspierana przez Facbook, Twitter, blog Parfois oraz linki umieszczane na stronach partnerów marki. Spółka ponadto współpracuje z Debenhams oraz brandsbreeze.

Parfois Barata & Ramilo SA, właściciel sieci ma obecnie ponad 300 sklepów w 30 krajach, m. in. we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie i Egipcie. W Polsce sieć zadebiutowała w marcu 2009 roku otwarciem salonu w Poznaniu, a obecnie posiada około 30 sklepów zlokalizowanych w większości w centrach handlowych. Do końca 2015 roku Parfois chce mieć 60 tradycyjnych butików na terenie naszego kraju.