Salon Wójcik
Salon Wójcik, Wójcik Fashion Group

– Chcemy  intensywnie rozwijać sieć franczyzową. Ostatnio otworzyliśmy cztery salony w centrach handlowych m.in. w Galerii Rzeszów, w Outlet Park Szczecin, Galerii Olimp (Lublin) oraz Galerii Słonecznej (Radom). 8 grudnia2012 uruchomimy salon Wójcik w Pasażu Rondo w Poznaniu – powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– W 2013 roku planujemy 10-12 nowych sklepów. Chcemy otwierać po jednym punkcie handlowym miesięcznie w dużych miastach, jak Warszawa, Poznań. Nasze sklepy zajmują lokale o powierzchni 70 mkw.

– Prowadzimy też ekspansję na rynku Ukraińskim i w Rosji. W styczniu uruchomimy sklep Wójcik w centrum handlowym we Lwowie. To będzie drugi punkt w tym mieście.

Firma Wójcik Fashion Group sp. z o.o. powstała w 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.

Obecnie pod szyldem Wójcik działa 80 placówek, z czego 55 to sklepy firmowe, 25 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma prowadzi również sklep internetowy w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.