Zeissia Poland: powstanie sieć sklepów Vipsconti Brands Shop

E-commerce

E-commerce

Zeissia Poland sp. z o.o. właściciel serwisu zakupowego Vipsconti otworzył pierwszym sklep stacjonarny. Wkrótce pojawi się 10 kolejnych salonów- zapowiadają przedstawiciele spółki. Zeissia zamierza prowadzić sieć sklepów pod nazwą  Vipsconti Brands Shop. W ofercie znajdzie się asortyment dostępny również w klubie zakupowym Vipsconti.com.

– Na początku grudnia 2012 roku otworzyliśmy pierwszy salon w bydgoskim Parku Handlowym Batory, natomiast kolejny sklep będzie czynny już od stycznia w Galerii Pestka na poznańskim Piątkowie. W planach na 2013 jest otwarcie kolejnych 10 sklepów na terenie całego kraju, wyłącznie w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców. Powierzchnia lokali będzie oscylować średnio w okolicach 800-1000 mkw. (nie mniej niż 500 mkw.). Vipsconti chce dotrzeć do osób, które interesują się modą, dobrymi markami oraz najwyższą jakością wykonania. Przy tym nie muszą to być ludzie, którzy wydają na zakupy duże pieniądze, nasze obniżki sięgają 80 proc. czyniąc wysokojakościowe produkty dostępne praktycznie dla każdego – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Marek Szpak z działu ekspansji Zeissia Poland sp. z o.o.

Pierwszy sklep tradycyjny sieci ma ok. 1 tys. mkw. powierzchni. Można w nim kupić produkty takich marek jak m.in. Home&Decor, Diesel, Calvin Klein, Dolce&Gabbana, Armani, Boss, Tommy Hilfiger. – Pierwszy sklep stacjonarny VipSconti został otwarty w Bydgoszczy, ponieważ akurat w tym mieście bardzo szybko znaleźliśmy partnera gotowego na współpracę franczyzową – wyjaśnia Marek Szpak.

Zeissia Poland będzie otwierać kolejne salony w ramach trzech modeli biznesowych. Pierwszy to placówki własne – zarządzane oraz utrzymywane wyłącznie przez Zeissia Poland sp. z o.o. Kolejnym modelem będzie franczyza, zdaniem właściciela marki, prosty i bezpieczny sposób na prowadzenie biznesu dla inwestorów, którzy poszukują gotowych rozwiązań, omijając żmudny cykl tworzenia i budowania nowej marki. – Naszym franczyzobiorcom zapewnimy dedykowanego opiekuna, doradztwo w zakresie prowadzenia sklepu, know how firmy, zarządzanie towarem, wsparcie marketingowe i promocyjne – podkreśla Szpak.

Ostatni oferowany przez spółkę system współpracy to model inwestycyjny.  – Przeznaczony dla inwestorów, którzy są zainteresowani uzyskaniem maksymalnego profitu finansowego przy zerowym udziale w budowę  i prowadzeniu samej placówki . Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt pod adresem [email protected]– mówi Marek Szpak

Reklama

Galeria Jurajska