Wizualizacja strefy food court w Atrium Felicity
Wizualizacja strefy food court w Atrium Felicity

Do grona najemców lubelskiego centrum handlowego Atrium Felicity dołączył sklep sieci Lavard, salon prasowy Kolporter oraz biuro podróży Travel Planet. Zajmą oni łącznie ok. 200 mkw. powierzchni handlowej centrum.

Atrium Felicity jest już skomercjalizowane w blisko 80 proc., uwzględniając list intencyjny z salonem Media Saturn. Otwarcie obiektu jest planowane na koniec 2013 roku.

Salon z modą męską Lavard, zajmie ponad 140 mkw. Dołączy on do grona takich najemców modowych jak: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay, Carry, Tally Weijl, Cubus czy New Yorker.

Wśród nowych sklepów znajdzie się również salon prasowy Kolporter – największy dystrybutor prasy w Polsce, sprzedajacy  m.in. prasę i książki, karty telefoniczne, słodycze i napoje, bilety komunikacji miejskiej

Wśród salonów usługowych Atrium Felicity będzie również biuro podróży Travel Planet. Spółka działa jako nowoczesny agent turystyczny, oferując różne formy wypoczynku zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym.

Atrium Felicity- jak podkreśla inwestor- będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Jego powierzchnia najmu wyniesie 75 tys. mkw.  Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermatkerów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Intersport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Kolporter, Travel Planet, Grycan, KFC, Fitness Club Pure, RTV EURO AGD, i wiele innych. Inwestor podpisał  również list intencyjny z salonem Media Saturn. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku.

Atrium zajmuje się  inwestowaniem głównie w centra handlowe i jest właścicielem 155 takich obiektów. Firma działa na terenie Polski,  Republiki Czeskiej,  Słowacji i w Rosji. Firma jest teżobecna  na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie. Swą siedzibę ma na wyspie Jersey i jest notowana na dwóch giełdach: wiedeńskiej i amsterdamskiej Euronext pod symbolem ATRS.

W Polsce obok budowanego CH Atrium Felicity, firma posiada 21 działających obiektów handlowych, m.in.  Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej.