Salon sieci Play
Salon sieci Play

Eurotel SA jest m.in. właścicielem sieci  punktów sprzedaży operatorów T-Mobile i Play. Spółka prognozuje uzyskanie na koniec 2012 r. skonsolidowanego zysku netto na poziomie 8,5 mln zł, a skonsolidowanych przychodów na poziomie 125 mln zł.

Istotny udział w uzyskaniu wzrostu skonsolidowanego zysku o 12 proc. w stosunku do 2011 r. (kiedy to wyniósł on 7,65 mln zł.) będzie miała spółka zależna, obsługująca sieć operatora Play.

Spółka podkreśla, że w podanych prognozach opiera się na wynikach z trzech kwartałów 2012 roku, bieżących danych sprzedażowych oraz przede wszystkim efektach rozbudowy sieci sprzedaży.

W lutym 2012 spółka zależna Eurotel Viamind sp. z o.o., kupiła za 1,8 mln zł prawa do prowadzenia działalności w 24 lokalizacjach sieci sprzedaży Play. Dzięki temu Viamind stał się wiodącą siecią w ramach operatora Play.

W kwietniu 2012 spółka dokonała również akwizycji w ramach sieci sprzedaży Platformy „n”. Po tej transakcji Eurotel SA zarządza obecnie 70 punktami sprzedaży Platformy „n”, stając się jednym z największych partnerów ITI Neovision, operatora telewizji satelitarnej „n” i będzie zainteresowany dalszym rozwojem w związku z połączeniem ITI z Canal +.

Eurotel SA  obsługuje łącznie 350 punktów sprzedaży, w tym T-Mobile (170 punktów) i PLAY (110 punktów) oraz sieć Telewizji „n” z 70 punktami. Sieć sprzedaży tworzona jest w oparciu o własne placówki jak i partnerów handlowych na podstawie podpisywanych z nimi umów dealerskich. Eurotel SA buduje również sieć punktów franczyzowych w oparciu o współpracę bezpośrednio z operatorami. Jest również jednym z dystrybutorów produktów pre-paid takich jak ” T-Mobile na kartę” oraz „Heyah”. Kilka lat temu znalazła się w gronie firm wprowadzających na rynek markę „Heyah” .

Eurotel był  jedną z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce, rozpoczynając 16 września 1996 roku nowy etap w telekomunikacji. Do obsługi rynku biznesowego posiada łącznie ponad 150 Autoryzowanych Doradców Biznesowych, potrafiących znaleźć rozwiązanie w oparciu o technologię mobilną praktycznie dla każdego klienta. Spółka jest autoryzowanym przedstawicielem ITI Neovision, operatora telewizji “n”, dystrybuując usługi tej platformy telewizji satelitarnej w sieci punktów sprzedaży, która jest niezależna od innych operatorów telekomunikacyjnych. W skład Grupy Eurotel wchodzi poza tym MediaSystem Sp. z o.o. zajmująca się telesprzedażą i obsługą call center. Eurotel posiada również swój sklep internetowy pod własną marką mobile2.pl