Wójcik Fashion: rozwój e-sklepu Wójcik

Salon Wójcik

Salon Wójcik, Wójcik Fashion Group

– Sklep internetowy marki Wójcik odnotowuje 30 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do 2011 roku. Każdego dnia mamy średnio osiem tysięcy odsłon w e-sklepie – powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

Koszty utrzymania sklepu e-commerce są niższe niż stacjonarnego punktu sprzedaży. Obecnie wprowadzamy możliwość odbioru zamówionych towarów w sklepach stacjonarnych. Ponadto planujemy uruchomić e-sklep w innych państwach Europy Zachodniej – dodał Marek Szostak.

Spółka w 2013 roku planuje uruchomić 10-12 nowych sklepów. Po jednym punkcie handlowym miesięcznie w dużych miastach takich jak Warszawa czy Poznań.

Firma Wójcik Fashion Group sp. z o.o. powstała w 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.

Obecnie pod szyldem Wójcik działa 80 placówek, z czego 55 to sklepy firmowe, 25 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Średnia powierzchnia sklepów Wójcik wynosi 70 mkw. Firma prowadzi również sklep internetowy w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.

Reklama

Galeria Jurajska