Butik I Love Fashion
Butik I Love Fashion

FashionTV, właściciel międzynarodowej stacji telewizyjnej o tematyce modowej oraz takich marek jak F Couture i I Love Fashion otworzył swój pierwszy butik w Polsce i Europie. Powstał on w centrum wyprzedażowym Ptak Outlet. Do tej pory koncern nie inwestował w tej części świata. Największą liczbę sklepów posiada w Azji – sieć ponad 100 butików z ubraniami i akcesoriami takimi jak torebki, buty, perfumy, zegarki, okulary.

Pierwszy w Polsce salon otwarto 12 grudnia 2012 r. w Ptak Outlet w Rzgowie koło Łodzi. Sklep wygląda okazale i zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych sklepów innych światowych marek. Oryginalny wystrój z charakterystycznym diamentem nadaje temu miejscu elegancki i prestiżowy charakter. W związku z otwarciem dla gości specjalnych przygotowano uroczystą galę. O tym, co będzie można kupić w I Love Fashion Paris pierwsi klienci przekonają się podczas oficjalnego otwarcia 15 grudnia. Nam udało się dowiedzieć, że dostępne są m.in. sukienki, bluzki, koszule, marynarki, t-shirty, swetry, a docelowo również obuwie i dodatki. Wszystko utrzymane w telewizyjnej stylistyce zgodnej z profilem stacji . Nowo otwarty butik ma około 200 mkw. powierzchni.

Na początek w butiku I Love Fashion oferowana będzie kolekcja w dużej mierze przeznaczona dla kobiet. Będą to wysokiej jakości produkty sprzedawane w niższej cenie niż w sklepach regularnych. Kolekcja I Love Fashion skierowana na polski rynek jest bowiem przygotowana tak, by znalazły się w niej produkty modnie zaprojektowane i o wysokiej jakości, ale w dostępnej cenie.

Docelowo oferta butiku I Love Fashion będzie adresowana także do mężczyzn. Już wkrótce w sklepie będzie można znaleźć szeroki asortyment odzieży ready to wear, bieliznę, stroje kąpielowe, obuwie, okulary, biżuterię, zegarki, perfumy i inne akcesoria.

Jak podkreślają  przedstawiciele Centrum Targowego Ptak SA , nieprzypadkowy jest wybór tej lokalizacji. Ptak Outlet to 33 tys. mkw. powierzchni handlowej i docelowo 140 sklepów oferujących produkty światowych marek. Centrum Handlowe Ptak odwiedza ponad 6 mln. klientów rocznie. Wśród nich około 30 proc. to przedstawiciele rynków wschodnich: rosyjskiego, ukraińskiego, białoruskiego, litewskiego, łotewskiego, estońskiego, czeskiego, słowackiego – a także innych rynków europejskich, takich jak niemiecki.

Stacja FashionTV, działa od 15 lat. Specjalizuje się w dziedzinie fashion & luxury prezentując relacje z najważniejszych wydarzeń modowych odbywających się na całym świecie. Przygotowuje także wywiady z gwiazdami, reportaże z pokazów mody  oraz pokazuje materiały z sesji zdjęciowych. Dociera do ponad 350 mln gospodarstw domowych na świecie. Od kilku lat stacja sukcesywnie wprowadza na rynek również swoje inne wytwory: sieć hoteli, sieć kawiarni oraz kolekcje odzieży i dodatków pod markami F Couture, F Fashion i I Love Fashion, a także produkty spożywcze.

Butiki I Love Fashion znajdują się w prestiżowych centrach handlowych, m.in. w Istambule i Tajlandii. Na swoją lokalizację firma wybrała także największe na świecie i najbardziej okazałe centrum handlowe Dubai Mall w Arabii Saudyjskiej. Produkty marki można także nabyć za pomocą sklepu on-line – ilovefashionparis.com