Sky Tower: galeria chce pozyskać nowe marki

Galeria Sky Tower

Galeria Sky Tower, Sky Tower

Według zarządu Sky Tower proces komercjalizacji wrocławskiej galerii powinien w większym stopniu opierać się na nowych, nieobecnych dotychczas w Polsce brandach.

– Prowadzone są rozmowy z dużymi sieciami odzieżowymi, markami obuwniczymi, sportowymi oraz z branży electro. W obszarze zainteresowań są także firmy z ofertą dziecięcą oraz marki wchodzące dopiero na polski rynek – mówi Krzysztof Szargawiński, dyrektor zarządzający Sky Tower.

Galeria Handlowa Sky Tower jest obecnie skomercjalizowana w 75 proc. Wynajęta do tej pory powierzchnia handlowo-usługowa wynosi ok. 20 tys. mkw.

W opinii zarządu Sky Tower wolne powierzchnie powinny być wynajęte w najbliższych miesiącach.

– Galeria Sky Tower na komercyjnej mapie Wrocławia stanowi tylko jeden z punktów, gdzie obecnie dostępne są powierzchnie handlowe do wynajęcia, ale są to jedyne dostępne powierzchnie na następne kilka lat, tak więc w tzw. nowym sezonie gwarantujemy zmniejszenie się obszaru powierzchni niewynajętej – dodaje Krzysztof Szargawiński.

Inwestorem obiektu jest LC Corp Sky Tower sp. z o.o. należąca do LC Corp B.V. oraz Leszka Czarneckiego.

Otwarty w maju 2012 roku wieżowiec Sky Tower to najwyższy tego typu w Polsce kompleks biurowo-apartamentowy połączony z galerią handlową. Na jej trzech poziomach i 25 tys. mkw. znajdują się sklepy, restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe.

Kompleks wybudowany na działce o powierzchni 2,7 ha w centrum Wrocławia w kwadracie ulic Powstańców Śląskich, Gwiaździstej, Wielkiej oraz Szczęśliwej obejmuje trzy elementy: podstawę budynku, w której mieści się galeria handlowa oraz dwa budynki mieszkalno-biurowe. Nad nimi dominuje 51-piętrowy drapacz chmur wznoszący się na wysokość 212 metrów.

 

Reklama

Galeria Jurajska