Centrum Targowe Ptak SA: najemcy zadowoleni z wyników po dwóch miesiącach działania Ptak Outlet

Ptak Outlet

Ptak Outlet

Minęły dwa miesiące od dnia otwarcia Ptak Outlet w Rzgowie koło Łodzi. Obiekt w pierwszych dwóch dniach odwiedziło blisko 100 tys. klientów. Przybywa także najemców, którzy decydują się na otwarcie swoich salonów z ofertą w cenie outletowej.

– Otwarcie oraz frekwencja w pierwszych dniach przerosła oczekiwania zarówno nasze jak i naszych najemców. W pierwszych dwóch dniach odwiedziło nas prawie 100 tys. klientów, a najemcy notowali rekordowe obroty. Dla niektórych firm były to rekordowe obroty w historii otwarć ich sklepów outletowych, dla niektórych były to rekordy w historii otwarć jakichkolwiek ich sklepów. W listopadzie mieliśmy do czynienia z ustabilizowaną frekwencją klientów na poziomie ok. 150 tys. co w porównaniu z innymi obiektami outletowymi w Polsce było wynikiem dobrym. Początek grudnia wskazuje na duży wzrost odwiedzalności i liczymy, że pobijemy rekord frekwencji, a najemcy będą mieli satysfakcję z bardzo wysokich obrotów – podsumowuje Tomasz Szypuła, członek rady nadzorczej Centrum Targowego Ptak SA.

Od dnia otwarcia Ptak Outlet, czyli od 13 października 2012 uruchomionych zostało pięć nowych sklepów (Brugi, Esotiq, Gerry Weber, Hi-tec), a 12 grudnia zainaugurował działalność pierwszy w Europie sklep stacji telewizyjnej Fashion TV pod nazwą I love fashion Paris.

– Jesteśmy obecnie skoncentrowani na prowadzeniu szerokiej i intensywnej kampanii marketingowej i reklamowej w Łodzi oraz w województwie łódzkim z wykorzystaniem reklam wielkoformatowych, bilbordów, spotów radiowych, reklam w prasie etc. W tym celu podpisana została umowa z renomowaną agencją marketingową CEA sp. z o.o. która prowadzi obecną kampanię. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku skomercjalizowana zostanie pozostała powierzchnia outletu, a naszymi najemcami zostaną także marki i firmy, które jeszcze nie posiadają w Polsce swoich sklepów outletowych  Symptomem realności tej nadziei  jest podpisana przez nas niedawno umowa ze słynną włoską marką obuwniczą Baldinini – dodaje Szypuła.

Ptak Outlet ma 33 tys. mkw. powierzchni handlowej, docelowo pomieści 140 sklepów oferujących produkty światowych marek w fabrycznych cenach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016