Salon Tescoma
Salon Tescoma

W krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center otwarto pierwszy w Polsce stacjonarny salon marki Tescoma, oferującej naczynia i akcesoria kuchenne. Sklep znalazł się na poziomie 0 i zajął powierzchnię 111 mkw. Kolejne otwarcie zaplanowane jest na przyszły rok w Gliwicach w Centrum Handlowym Europa Centralna. Jak poinformowali nas przedstawiciele firmy Tescoma Polska sp. z o.o., nowy sklep zajmie podobną powierzchnię.

Krakowski salon został otwarty przez franczyzobiorcę. Salon w Gliwicach będzie pierwszym salonem własnym otwartym przez Tescoma Polska sp. z o.o. Firma planuje rozwój w Polsce zarówno poprzez współpracę franczyzową, jak i otwieranie salonów własnych. Przedstawiciele firmy nie chcą jednak informować w jakich kolejnych centrach handlowych w 2013 roku zostaną uruchomione kolejne sklepy marki.

Produkty Tescoma w Polsce do tej pory były dostępne za pośrednictwem sklepu internetowego, a także w wielu sklepach oferujących naczynia kuchenne, w tym hipermarkety Auchan i Tesco.

Firma Tescoma obecna jest w 80 krajach. Ponad 50 salonów marki znajduje się w Czechach. Łącznie działa na świecie 65 sklepów pod logo Tescoma. Produkty Tescoma znajdują się także w ponad tysiącu sklepach, w których produkty marki zajmują połowę asortymentu.

Właścicielem marki Tescoma na świecie jest firma Tescoma S.R.O. z Czech.

Tescoma, to czeska firma oferująca kompletny asortyment naczyń kuchennych ze stali nierdzewnej, narzędzi oraz pomocy do gotowania i serwowania. Marka jest znana i ceniona za naszą południową granicą.