Caelum Development: najemcy przedłużają umowy w Galerii Wisła

Galeria Wisła w Płocku

Galeria Wisła w Płocku

Grupa Caelum Development prowadzi obecnie proces rekomercjalizacji Galerii Wisła w Płocku. W otwartym  w listopadzie 2008 roku obiekcie część  umów najmu kończy się w przyszłym roku.

Do grona marek, które na dłuższy czas pozostaną w Galerii Wisła dołączyły sieci Kappahl i Simple. Obie marki związały się umowami do listopada 2018 roku. W obu przypadkach salony  w Galerii Wisła są jedynymi na terenie Płocka.

– Takie marki jak Kappahl i Simple podkreślają wyjątkowy charakter tenant-mixu Galerii Wisła. Dzięki ich obecności, obiekt zrzesza różnorodnych klientów, oferując także wyżej pozycjonowaną ofertę – mówi Łukasz Tomczak, marketing & PR manager grupy Caelum Development.

Salon Kappahl w Galerii Wisła działa na pierwszym piętrze, na powierzchni 805 mkw., zaś Simple zajmuje lokal na parterze o powierzchni blisko 115 mkw.

Galeria Wisła mieści się w centrum największej dzielnicy Płocka – Podolszycach, przy skrzyżowaniu ulic Wyszogrodzkiej i Jana Pawła II. W odległości 10 minut jazdy samochodem od galerii mieszka 131 tysięcy osób. Całkowita strefa oddziaływania obejmująca swoim zasięgiem teren oddalony o maksymalnie 30 minut jazdy samochodem to 203 tys. potencjalnych klientów.

Caelum Development to irlandzka grupa kapitałowa z siedzibą główną w Warszawie, utworzona w 2002 roku przez grupę prywatnych irlandzkich inwestorów. Caelum operuje na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, głównie w Polsce a także na terenie Rumunii. W portfolio inwestycji Caelum znajdują się m.in.: CH Nova Park (Gorzów Wielkopolski), Galeria Askana (Gorzów Wielkopolski), Galeria Młyńska (Racibórz), Wratislavia Center (Wrocław), Galeria Wisła (Płock).

Reklama

Galeria Jurajska